У той час як багато українських пенсіонерів отримують занижені пенсії, її одержувачі в «ПриватБанку» можуть взагалі втратити виплати. Втім, це станеться не з вини банку. Як повідомляє сайт «На пенсії», причиною може стати блокування рахунку через не оновлені вчасно персональні дані. Таке може статися через чергове посилення фінмоніторингу під час воєнного стану. Щоб зробити це, необов'язково йти в банк особисто. Можна все оформити дистанційно через інтернет у два етапи: 1) відкрийте програму «Приват24» або зайдіть на сайт privat24.ua. – перейдіть до розділу «Профіль» → «Особисті дані». – Перевірте такі дані: 2) оновлення інформації – натиснути «Редагувати» біля потрібного пункту; – ввести правильні дані; – підтвердити зміни за допомогою SMS-коду або електронного підпису (якщо потрібно). – переконайтеся, що система зберегла зміни — статус має бути підтверджено. Якщо у процесі виникли проблеми, рекомендується: – зателефонувати на «гарячу лінію» «ПриватБанку»: 3700 (безплатно з мобільного). – або звернутися до будь-якого відділення з паспортом та ідентифікаційним кодом і попросити співробітника допомогти оновити інформацію в системі. Також радять не відкладати оновлення даних, нагадати про необхідність зробити це рідним, остерігатися шахрайства, оскільки «ПриватБанк» ніколи не просить оновити дані через SMS чи посилання у вайбері або телеграмі. Як раніше писали «ФАКТИ», у Пенсійному фонді днями повідомили про новий спосіб обману саме пенсіонерів. Фото Pixabay